Pakkepris klasse B

Hattrem Trafikkskole tilbyr pakkepris på bil, klasse B. Dersom du skal gjennomføre hele oppkjøringen hos oss, vil dette bli vårt billigste tilbud til deg og din vei til førerkortet. Pakkeprisen dekker det som regnes å være et minimumskrav. Ekstra kjøretimer må derfor påregnes, men kan på denne måten tilpasses hver enkelt elev. På den måten betaler du ikke mer enn du må.

Pakkepris på bil (klasse B):

Pakken består av:
- 8 kjøretimer
- 2 trinnvurderingstimer
- Sikkerhetskurs på øvingsbane
- Sikkerhetskurs på vei
- Leie av bil til førerprøve

*Gebyrer til NAF og Statens vegvesen kommer utenom.
*Inkluderer IKKE oppvarmingstime til førerprøve, men du kan
  bruke én av de 8 kjøretimene til dette.
*Les gjennom FAQ under for flere vilkår.
 Vårt tilbud:

UTGÅTT
        Veil. pris:

Bestille oppkjøringspakke eller øvrige spørsmål?
Ta kontakt med vårt servicekontor

Hvor mange kjøretimer trenger jeg?
Det er flere ting som spiller inn på hvor mange timer opplæring du trenger. Om du har øvelseskjørt mye med bil før opplæringen starter, eller underveis i opplæringen, gjør det at du trenger færre timer på å bli kjent med bilen og hvordan den fungerer. Hvis du i tillegg har førerkort i andre klasser, vil dette føre at du trenger færre timer på å bli kjent med trafikkbildet. Har du øvelseskjørt mye med bil og føler deg trygg i trafikken, er det realistisk å klare opplæringen på 8 kjøretimer som pakken inneholder. Trenger du flere kjøretimer, legger vi bare på timer til ordinær timepris. På den måten sikrer vi oss at hver opplæring blir tilpasset hver enkelt elev, og du betaler ikke mer enn det du må.

Dekker pakkeprisen på bil hele opplæringen?
Nei, gebyrer til NAF og Statens vegvesen kommer utenom. Bortsett fra det dekker pakken alt det obligatoriske du trenger for å kjøre opp til klasse B, med unntak av trafikalt grunnkurs, førstehjelp og mørkekjøring. Merk også at pakken kun dekker leie av bil til førerprøven. Ønsker du oppvarmingstime før førerprøven, blir dette trukket fra av de 8 inkluderte timene eller lagt til som en ordinær kjøretime om de er brukt opp. Trenger du flere kjøretimer enn de 8 som er inkludert, blir disse fakturert med ordinær timepris.

Når må jeg betale pakken?
Vi ønsker at du forhåndsbetaler pakken så tidlig i opplæringen som mulig, og senest innen tredje oppmøte.

Får jeg varsel når pakken er brukt opp?
Nei. Eleven har selv ansvar for å følge med på antall timer kjørt på tabselev.no

Hvor lenge er pakken gyldig?
Pakken er gyldig i ca. ett år. Dette gir oss god tid til å tilpasse opplæringen med tanke på skole/jobb.

Kan jeg overføre avtalen til en annen kjøreskole?

Nei. Pakken er en bindende avtale mellom deg som elev og Hattrem trafikkskolen. Innbetalte rabatterte pakker refunderes ikke.

Kan jeg overføre pakken til andre personer?
Nei, pakken gjelder kun deg som elev.